Registratie en afhandeling gevonden en verloren voorwerpen bij gemeente Bodegraven-Reeuwijk volledig digitaal

Vanaf 29 april is het proces voor registratie en afhandeling van gevonden en verloren voorwerpen geoptimaliseerd. De papieren documenten zijn opgewaardeerd naar digitale informatievoorziening.

Indien voorwerpen in aanmerking kwamen voor vernietiging of schenking moest voorheen een analoge paraaf worden gezet. Een digitale handtekening is hiervoor in de plaats gekomen. Ook ondersteunt Decos D5 de medewerkers van het Klant Contact Centrum bij  rapportages en standaard document- en email sjablonen.

Opslag in ordners is verleden tijd voor dit proces.

Eenduidige registratie van plaats en straatnaam is gerealiseerd door de waarde uit een nieuw aggregatie niveau ‘locatie’ te selecteren.

Registratie gevonden en verloren voorwerpen geheel digitaal
Registratie gevonden en verloren voorwerpen geheel digitaal

Heb je een vraag of een opmerking

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

oktober 2020
M D W D V Z Z
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Volg me op Twitter