Belastingdienst, mag ik zelf kiezen hoe papierloos ik wil zijn

Vandaag viel de eerste blauwe envelop van de Belastingdienst voor dit jaar op de deurmat. Deze voorlopige aanslag 2016 had ik niet meer verwacht via het ‘ouderwetse communicatiekanaal’ (dubbel) te ontvangen. Vorige week heb ik dit bericht al digitaal ontvangen via de berichtenbox op mijnoverheid.nl.

Analoge versie voorlopige aanslag 2016
Analoge versie voorlopige aanslag 2016

Waarom mag ik nu al niet zelf de keuze maken hoe ik berichten en formulieren wil ontvangen van de Belastingdienst? Stap-voor-stap, zoals de Belastingdienst zelf communiceert is voor mij niet snel genoeg. Zelf verstuur ik sinds 2014 geen analoge facturen meer? Hoe papierloos ben jij? Nog goede papierloze voornemens in 2016? Het is er nooit te laat voor.

Succes ermee

Heb je een vraag of een opmerking

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

augustus 2021
M D W D V Z Z
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Volg me op Twitter